The Jerk
Everyone agrees Brian Eftenoff is an arrogant jerk who rubs people the wrong way. But his kids insist that doesn’t make him guilty of murdering their mom. Chris and Fatima dig deep to find out if he was wrongfully convicted or is right where he belongs.