Lanny's 67 Ford Fairlane GTA
Lanny Mann is a sanitation tech for the Rancho Water District, and he bought a GTA 16 years ago from the original owner. He's had some hard times, but he's kept the car and has dreamed of fixing it up and making it amazing.