Scott's 1967 Chevy Pickup Truck
Chip and the A-team design and overhaul Scott Hardison's 1967 Chevrolet C10 pickup truck. Scott didn't have the time or resources to restore his truck, a family heirloom once owned by both his father and grandfather.