Truth or Death
In rural Georgia, a single dad, Donald Ray Skinner, meets a beautiful Mississippi blond, Allene Hawkins. She’s also a single mom and sparks soon fly. They marry, but it won’t be happily ever after. Behind their blissful facade stirs lethal deceit.