Killing Me Softly
Miami teenager Christin Bilotti is as talented as she is beautiful. Her parents treat her like a princess and are wary when she meets a charming boy, Richard Rojas. But, when the romance gets rocky, darkness, lies and fear spawn a deadly trap.