No Prep Dirt Drag Racing!
John Andrade Jr. from Street Outlaws joins the guys in a messy battle, when a '75 dirt-track Camaro goes head-to-head with a big-block-powered Toyota mud truck on a makeshift drag strip down the center of a mud park.