Nascarlo vs Death Metal Charger!
The guys see if the Nascarlo or the Death Metal Charger is faster around a dirt oval. After Finnegan wrecks the Nascarlo, the guys improve the nose, but also add speed to the Charger, setting up an epic "goin' left" battle.