Do I Look Like Me?
Surgeon Vijay struggles to piece together the shattered bones in 16-year-old Emily’s face, following a car accident. Surgeon Richard tries to repair Dave’s face using tissue from his leg. And prosthetist Adrian creates an eye for a new patient.