The First Thing You Look At
Surgeons race to save Terry from a deadly flesh-eating infection in his eye. Anita makes the heart-breaking decision to have an eye removed to save herself from cancer. And, Roger hopes prosthetist Barbara can recreate the missing part of his ear.