Unpopular Flirting
Allan dresses in pink to get Live's attention. Nathalie wobbles. Stian flirts with Solveig, which Emma does not appreciate. Edwin flirts with Michela, but she still has her eyes on someone else, yet she does not say no when Edwin invites her on a date.