Triangle Drama
Stian's ex, Emma, has arrived at the villa and the two have a good atmosphere. Stian needs to have a chat with Moa. A triangular drama arises between Allan, Vitor and Nathalie. A joker appears during the first pool party. Live and Emma get jealous.