Pop Ups: Split Decision
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Joanne's forehead growth has held her back. Using gauges led Shakisaha's earlobe to split. Tough guy Mike has a soft head bump. Dania's rhinophyma keeps her from enjoying life.