Pop Ups: Cyster, Cyster
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Yaellie has itchy psoriasis all over her body. Former Marine Matt has a large recurring lump in his armpit. Twins Tracie and Stacie have matching bumps on their heads.