Fly Like an Elgin
Wayne enlists his friend and hot rod builder Jimmy to transform a 1933 Ford Roadster into an Elgin Race Car. It's a labor of love, but when the car is complete, they'll let it loose on the track to prove that its performance is just as hot as its looks.