Hasta La Bristol, Baby!
While restoring his ultra-rare '54 Arnolt Bristol Coupe and '55 Arnolt Bristol Roadster, Wayne comes across a mid-forties MG TC for sale. The car is all in pieces and Wayne is determined to find every part before going home.