Building a Brighter Future
The Barnwood Builders teach two young apprentices how to build a timber frame barn in Weston, West Virginia. Mark Bowe explores the finished 4-H cabin at Jackson's Mill, and Mark Battle checks out a finished mountain top retreat in New Market, Virginia.