Carving Out a Life
In New Freeport, Pennsylvania, the Barnwood Builders save a cabin with incredible stone work, and the guys learn pioneer stone techniques from a local expert. Later, Mark visits two incredible restorations and Alex makes a barnwood wedding gift.