Half Deaf Is Better Than All Dead
A botched museum heist in Harrisburg has unintended consequences, as Lucas, Carrie and Job renew their partnership. Later, after coercing redneck henchman Arno to offer up incriminating evidence, Lucas and Emmett arrest Proctor for Hanson's murder.