Last Seen Alive
When his wife mysteriously vanishes at a gas station, Will Spann (Gerard Butler) will stop at nothing to find her.
When his wife (Jaimie Alexander) mysteriously vanishes at a gas station, real-estate agent Will Spann (Gerard Butler) will stop at nothing to find her, delving into the town's criminal underbelly and evading the authorities.