Hard Habit To Break
David tries to get closer to Lana. Avery says goodbye to Ash. Geoffrey finds himself caught in the middle of a sticky situation. Ed returns home. Stephanie reunites with her mom, and drama ensues when Lisa meets with Usman's elders.