Cuts Both Ways
Darcey has a surprise visitor. David won't give up on Lana. Ed confronts Rose about her sister. Avery attends Ash's seminar. Stephanie and Erika try to reconnect. Geoffrey and Varya go camping. Yolanda looks for answers. Lisa and Usman wait on a decision.