Paging Mr Darcy
When an overly serious scholar attends a Jane Austen conference, she strikes a deal with the man playing Mr. Darcy and finds her heart changed.
When an overly serious scholar attends a Jane Austen annual conference, she strikes a deal with the man playing Mr. Darcy and finds her perspective, and her heart, changed.