The Journey Ahead
An actress and a wilderness expert drive from Los Angeles to New York. The women learn they can't run from their pasts to create the wanted futures.
A famous Hollywood actress and a young wilderness expert drive from Los Angeles to New York. Along the way, both women learn they can't run from their pasts to create the futures they want.