The Reluctant Royal
Johnny is surprised to learn that his father is a duke. But the duke isn't what he expected, nor are his feelings for the duke's advisor Prudence.
Philly mechanic Johnny is surprised to learn that his long-lost father is a duke. But the duke isn't quite what he expected, nor are his growing feelings for the duke's advisor Prudence.