Iváns selvmordsforsøg rammer byen hårdt. Hændelserne plager især Yolanda, der hjemsøges af minder fra fortiden. På hospitalet venter Ana og Diego på, at deres søn kommer sig, mens Arturo forsøger at løse sine pengekvaler.