Mens gruppen diskuterer dens næste træk, begiver Rick sig ud efter en forsvunden ven. Daryl og Merle sætter spørgsmålstegn ved deres valg. Guvernøren genopretter ro og orden i Woodbury og planlægger at straffe de ansvarlige.