The Dossier
Da Catherine finder ud af, at New Yorks anklagemyndigheds hovedefterforsker ønsker at opbygge en strafferetslig sag mod Keith, rejser hun til Buffalo for at mødes med Frank Parlato, der står bag den NXIVM-kritiske blog "Franks rapport”.nks rapport".