Meet the Neighbours
Spændingerne med lokalbefolkningen stiger og inspektører truer byggeriet. Holdet begiver sig ud på en ambitiøs fårevæddeløbsbegivenhed. Kan Emma kæmpe mod vejret, traktorer og en krigerisk Vinnie med kun 5 dage til at klare det?