Spiralling
En kaotisk start på Vinnies byggeprojekter kommer ud af kontrol, da en brand i gården truer hele gården. PA Emma er tvunget til at gribe ind, og Vinnie søger trøst på sit sikre sted på landet i Sussex. Paul 'Gazza' Gascoigne besøger.