The One with the Chick and the Duck
Da Pete køber en restaurant, må Monica beslutte, om hun vil tage imod tilbuddet om at arbejde der. Ross hjælper en tilskadekommen Rachel i stedet for at blive interviewet i tv. Joey og Chandler adopterer en and og en kylling.