Night at the Bunker
Avinoam skal udspørges af militærpolitiet. Den 87. deling står over for en vanskelig beslutning, da den syriske hær nærmer sig deres bunker. Meni forsøger at overtale en tankgruppe til at hjælpe ham med at nå frem til sin søn.