The Heavens Are Watching
Yoavs soldater kæmper med at beskytte Hermons udsatte efterretningsofficerer. Dafna trodser sine ordrer i håb om at finde Yoav. Melakhi er fast besluttet på at tilslutte sig sine venner ved fronten og får et lift af Meni.