Jani
Jani skal på en cykeltur til Nuuksio sammen med sine venner. Hans lånte cykel går i stykker med det samme, men han er nødt til at fortsætte. Tiden går, og hans venners tålmodighed begynder at slippe op, og til sidst bliver hele Janis liv forandret.