Larissa
Den gravide diabetiker Larissa har planlagt sin fødsel nøje sammen med sin mand, Hans. Men et uventet besøg på hospitalet vender op og ned på det hele. Denne fødsel bliver slet ikke, som de havde forestillet sig.