The Great War and Modern Memory
Sæsonpremiere. Kriminalassistent Wayne Hays har trukket sig tilbage, men 35 år efter at han og makkeren Roland West efterforskede en mord- og kidnapningssag i en småby i Arkansas, genoplever han situationer fra sagen, som han stadig ikke kan ryste af sig.