We'll Meet Again
Eric og Bill tvivler på, at de vil overleve. Lafayette udsætter Sookie for fare. Roman og Salome fortsætter deres forhør af Nora. Pam tvinger Tara til at adlyde. Andy og Jason er til fest. Terry får flashback.