I Wish I Was The Moon
Sookie leder efter Jason ved fuldmåne. Marnie trænger igennem til ånder fra fortiden. Debbie tilskynder Alcide til at slutte sig til et nyt varulvefælleskab. Tommy bytter plads med Sam. Eric overgiver sig til Kongen.