Burning House of Love
Sookies smertefulde barndomsminder om sin onkel Bartlett får Bill til at tage handling. Tara betaler for en eksorcisme for at drive en dæmon ud af Lettie Mae. Jason tager til Fangtasia efter V. Tre mænd begår selvtægt på en flok vampyrer.