Careless Love
Sonny løber men når ikke båden. Fats Domino rammer alle tangenterne for Davis. Antoine leder efter hjælp til Jennifer. Janette er i bureaukrati-helvede. Toni og L.P. finder et vidne, og Desiree finder en ny allieret.