The Greatest Love
Antoine gør en god gerning, mens Hidalgos måske er mindre god. Davis får ikke Sugar Boy Crawford med i sin opera, men Delmond får sin far overtalt til at søge hjælp. L.P. Everett opdager, at hans hovedløse skelet ikke altid var hovedløst.