Santa Claus, Do You Ever Get the Blues?
Tante Mimi og Davis laver et pladeselskab og får rapperen Katey Red ind i folden. Janette forlader på dramatisk vis Restaurant Brulard, og Antoine tager modvilligt imod en stilling som lære.