That's What Lovers Do
Byen sørger over en falden kunstner. Toni beder Colson om hjælp. Sonny bliver forelsket. Janette får et nyt kælenavn på Lucky Peach. Sofia fristes på sit job. Antoines arrogance koster ham en sanger, og Delmond og Albert tager sydpå.