All on a Mardi Gras Day
Mens New Orleans gør klar til den første Mardi Gras siden Katrina, får Albert en meget ufestlig besked fra politiet. Sonny lader Annie klare sig selv, LaDonna sætter de dårlige nyheder på pause og The Bernettes spiller op til Mardi Gras.