At the Foot Of Canal Street
Mens Antoine tager til Baton Rouge for at besøge sine sønner, undersøger LaDonna og Toni sagen om identitetsforvirringen i New Orleans. Sonny tager på job i Texas og lader Annie blive tilbage og Albert tager imod en invitation fra Darius' tante Lula.