Losseplads hvalp
Da Rod ved en fejltagelse bliver kørt på lossepladsen, er Spike tvunget til at bede om hjælp fra Tom og Jerry, så han kan få sin dreng hjem, inden losseplads-hundene Ace og Rocco får gjort ham til en formidabel losseplads-hvalp.