Sandy versus stormen
Der er en stor storm på vej, og Thomas og vennerne må klare hele ugens leveringer inden arbejdsdagen er omme. Men da Sandy får brug for en reservedel, opdager Thomas og slænget præcis hvor vigtig Sandy er for holdet.