Houston, We Have A Lift Off
En mangeårig kunde vil have sin 2017 F250 Platinum 4x4 løftet og gjort klar til offroad-brug. Gutterne opfylder dette med et håndlavet 22-tommer løft på 42-tommer specialdæk.