The Caliente Cadillac
Bill bliver bedt om at ombygge en Cadillac fra '61. Gutterne monterer et tilpasset interiør, affjedring, hjul og dæk. Og en C-10 fra 63 får tændt op under sin dobbelte turbomotor.