Dave og Katie er uenige om, hvorvidt de skal fortsætte i terapi. Palek er bekymret for konsekvenserne af Carolyns seneste afsløring. Nick tilbringer mere tid hjemme hos Jamie, men hun kan ikke give ham det, han vil have.