Carolyn og Palek går nye veje i forsøget på at få et barn. May har et forslag til, hvordan David og Katie kan løse deres intimitetsproblem. Jamie går i cølibat, men har svært ved at holde sig fra Nick, som også har parforholdsproblemer.